OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supportmedarbetare
Är du en lösningsorienterad person med intresse för teknik? Är du i början av karriären och letar efter en utmaning där du får utvecklas och lära dig nya saker? Gillar du att hitta lösningar och hjälpa andra människor med olika problem och frågeställningar? Skulle du vilja vara med och leverera service i världsklass där vi alltid kan hitta ett erbjudande i varje samtal? Då ska du ansöka om möjligheten att bli en del av vårt supportteam!
Som supportmedarbetare hos Telia är det viktigaste du gör att leverera kundservice i världsklass. Din arbetsdag kretsar runt kundernas frågor och behov och ingen dag är den andra lik. Som supportmedarbetare bemöter du dina kunder över telefon och mail där din uppgift är att hitta lösningar på kundens frågor. Kundbemötandet är avgörande för att lyckas i rollen och genom goda dialoger med kunderna bidrar du till en fantastisk kundnöjdhet och att fler ser fördelarna med att vara kunder hos Telia.
Som person tror vi att du är tillmötesgående, lösningsorienterad och serviceinriktad. För att lyckas i tjänsten behöver du vara pedagogisk, lugn och tillmötesgående i samtalen med kunderna. Du kan ta egna initiativ men kan även jobba bra i team och tycker det är givande att hjälpa till.
För att du ska känna dig trygg i rollen inleds denna tjänst med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om behovsanalyser, enklare felsökningar, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen. Utbildningen är obligatorisk och självklart fullt betald. Efter utbildningen har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach som alla har i uppdrag att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Utöver det ingår du i ett motiverat, härligt team med god stämning och hög arbetsmoral.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kommer att arbeta dagtid, kvällar och helger.
Krav
Gymnasiekompetens
God svenska och engelska i tal samt skift
God datorvana
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av bemötande av olika typer av människor samt ett intresse för tekniska frågor.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-01. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig Markus Balldin via mail markus.balldin@randstad.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen.
Good to know you!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jonathan Ottosson
Malin Öhman
Amy Tubtim Gudjonsson
Linn Enander
Katja Karlsson
Markus Balldin
Josefin Westman
Alexandra Enocksson
Amanda Sundgren
Amy Gudjonsson