OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av IT och teknik? Vill du arbeta i ett företag med stor utvecklingspotential? Vill du ta ett helhetsansvar för hela säljprocessen och även delta i mässor, workshops och seminarium? Då är detta tjänsten för dig.
Dina arbetsuppgifter
Som säljare kommer du vara ansvarig för hela säljprocessen - från mötesbokning till att leverera den färdiga lösningen till kund. Du kommer även boka och delta i mässor och planera och genomföra kundmöten. Mötena kommer äga rum på företagets kontor i Kista eller ute hos kundföretagen. Du kommer ha tillgång till tjänstebil och svara till försäljningschefen för Sverigemarknaden som sitter i Gävle. För att på ett bra sätt komma in i rollen kommer du ha möjligheten att till en början ta rygg på mer erfarna kollegor. Under arbetets och projektens gång kommer du även få stöttning av både de seniora kollegorna och försäljningschefen.
Om företaget
Företaget är landets största leverantör av geografiska informationssystem. De förvandlar svårsmält och komplex marknadsfakta till lättöverskådliga kartor, vilka bidrar till bättre och mer tillgängligt beslutsunderlag. I Sverige har bolaget 100 anställda fördelade på kontor i Stockholm, Falun, Gävle, Karlskrona, Växjö, Malmö och Jönköping. Huvudkontoret är beläget i Gävle men denna tjänst kommer utgå från företagets kontor här i Stockholm.
Din profil
För att trivas och lyckas i rollen krävs det att du:
- Har utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation i såväl engelska som svenska.
- Har ett sinne för affärer och ett entreprenöriellt mindset.
- Har B-körkort.
- Är intresserad av teknik och tycker om IT-lösningar som förenklar.
Meriterande är det även om du;
- Har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med GIS.
- Har tidigare erfarenhet av försäljning.
- Har en utbildning inom IT, affärssystem, ekonomi eller marknadsföring.
- Talar polska, finska, eller litauiska.
Som person behöver du vara driven, utåtriktad och vara bekväm med att träffa människor. Vidare behöver du vara duktig i presentationsteknik, tycka om utmaningar och att arbeta i projekt.
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Arbetsort: Kista. Resor förekommer, både i och utanför Sverige.
Omfattning: Heltid.
Urval sker löpande. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna