OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du tekniskt intresserad och brinner för att ge bra service åt kunder? Gillar du att föra projekt framåt samtidigt som du bygger kontaktnät med kunder? Då är detta ett arbete för dig.
Du kommer att supportera företagskunder och erbjuda olika it-lösningar och hjälpa dem på bästa sätt. Till din hjälp har du ett av it-marknadens starkaste varumärken. Du kommer att arbeta med telefonen som ditt närmsta verktyg samt mail, du kommer även att arbeta med Office 365. Med tiden kommer du att bygga upp ditt egna kontaktnät. Du kommer att få en gedigen utbildning tills du blir varm i kläderna och kan utföra arbetsuppgifterna på egen hand. Givetvis får du kontinuerlig stöttning i ditt arbete.
Du kommer att ingå i team på 3-5 personer.
Arbetstider: Kontorstider, 8-17.
Omfattning: Heltid, du kommer att vara anställd av oss på Magna men arbeta ute hos kund.
Start: Omgående.
Kundföretaget
Företaget är ett ledande, internationellt, bolag inom IT. Tjänsten är placerad på företagets huvudkontor i Stockholm.
Din profil
För att passa in i denna roll ser vi att du är en extrovert person som gillar att ha kontakt med kunder. Du ska gilla att planera din dag och trivas med administrativa arbetsuppgifter. Vidare gillar du att arbeta med projekt och ansvara för att allt ska gå i lås. Det är en fördel om du har ett intresse för it och teknik.
Det är meriterande om du har arbetat med någon form av service via telefon tidigare, support eller kundtjänst. Erfarenhet av Office 365 är ett krav. Du ska kunna skriva och tala engelska och svenska obehindrat.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11