OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Teknikproffset.se, ett av Sveriges snabbast växande e-handelsföretag.
Just nu söker vi nya glada, serviceinriktade kollegor som vill vara med och leverera toppklass till våra kunder via vår kundserviceavdelning.
Under arbetsdagen har du framförallt kundkontakt med våra kunder via mail, sociala medier, chatt och telefon; men kommer också att ansvara för viss returhantering och diverse administrativa uppgifter kopplade till våra kunder. Vi jobbar nära varandra i ett mindre team och stöttar våra kollegor där och när det behövs.
Vi söker dig som är flytande i svenska språket, både i tal och skrift, har god datorvana samt erfarenheter av Microsoft-paketet innefattande excel, word, outlook m.m. Då vi har kunder i flera länder är goda kunskaper i engelska ett måste och ytterligare ett nordiskt språk ses som meriterande, dock inte något krav. Vi ser gärna att du är en person som brinner för och har lite extra passion för teknikprylar och dess funktioner.
Då verksamheten till viss del är säsongsbaserad kan skiftarbete förekomma under högsäsong.
Du är en person som brinner för kundservice och som förstår vikten av en nöjd, glad och återkommande kund.
På ett lösningsorienterat, drivet sätt förstår du kunden och skapar en proffsig kundupplevelse; från köp och leverans till retur och reklamation.
Kontor och lager hittar du i Landvetter strax utanför Göteborg.
Är du vårt nästa proffs?