OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med support för ett av världens mest attraktiva varumärken, talar du norska och engelska flytande? Vi söker då dig som vill arbeta med förstklassig teknisk support inom IT och iPod marknaden till ett uppdrag som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin design och kvalitet. . Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet. Supporten vänder sig till varumärkets kunder i norden. Du har gärna tidigare erfarenhet av kundservice/support och är en serviceinriktad person som vill nå topp resultat och som inte ger upp i första taget . Du är målmedveten person som vågar möta nya utmaningar och alltid försöker se lösningar istället för problem. Vi ser även att du är en van användare av datorer, har kunskaper i Mac Os, iTunes, iPod och liknande samt ett stort intresse för ny teknik. Vi söker dig som: - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska. - är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egen inkomst. - är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. Vi erbjuder dig: - Arbete inom teknisk support med en av världens mest prestigefyllda varumärken. - Arbete tillsammans med ett förstklassigt team, centralt i Stockholms innerstad. - Goda utveckligs möjligheter för rätt person För att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv teknisk support på alla produkter kommer du dels att få en gedigen utbildning under en månads tid samt även kontinuerligt Utbildningsstart: 10:e juni Arbetstid/Varaktighet: Heltid, varierande arbetstider Lön och andra förmåner: Månadslön + Bonus