OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Swedish Agro har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Swedish Agro en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Swedish Agro är en del av en internationell lantbrukskoncern. Bolaget har verksamhet som omfattar bland annat handel med foder, växtodling, spannmål och maskiner. Företagets mål är att i nära samverkan med sina kunder utveckla och leverera värdeskapande lösningar på gårdsnivå.
För att läsa vidare om Swedish Agro besök deras hemsida; https://swedishagro.se/om-swedish-agro
Arbetsuppgifter:
Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du ingår i en grupp om fyra supporttekniker som du tillsammans med arbetar dagligen för att utveckla företaget och skapa lönsamhet i kundrelationer.
Dina huvudsakliga ansvarområden är:
• Administration av garantier
• Återkallande av maskiner och hantering av reklamationer
• Bemanna Hotline
• Skapa arbetsorder för iordningställande av nya maskiner
I början av din anställning erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets produktsortiment och arbetssätt. Vidare har du i rollen möjlighet att delvis arbeta på distans.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God datorvana, meriterande med erfarenhet från Dynamics 365
• Meriterande med erfarenhet från fordonbranschen eller liknande
Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Skurup
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknisk administratör, teknik, admin, administratör, maskiner, lantbruk, garati, reklamation, hotline, support, service, teknisk support, arbetsorder, fordon, fordonsbranschen, heltid, Skurup, Skåne
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund