Teknisk administratör för uppdrag på 50%

Teknisk administratör för uppdrag på 50%

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill jobba deltid 20 timmar i veckan med att hjälpa Kamic Installation med att uppdatera och säkerställa att alla materiallistor för deras produkter är uppdaterade. Placering är antingen i Stockholm, Göteborg, Karlstad eller Jönköping och det finns möjlighet att jobba hemifrån. Uppdraget är fram till våren 2021. Om detta känns som din nästa utmaning ser vi fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
KAMIC Installation AB är ett teknikföretag som arbetar med försäljning, tjänster samt systemlösningar av ljus- och säkerhetsprodukter. Deras huvudsakliga fokusmarknader finns inom områdena fastigheter, bygg och industrin. Verksamheten är uppdelad i olika produktområden som till exempel nödbelysning, belysning och brand-/ inbrottslarm.

Som administratör hos KAMIC Installation kommer du att registrera och uppdatera materiallistor inför ett nytt EU direktiv som börjar gälla våren 2021. Det betyder att alla produkter som KAMIC säljer behöver vara registrerade med komplett innehållslista. Detta är en högst viktig del för organisationen att ha rätt och uppdaterad information samt för att skapa struktur framåt.

Start är omgående enligt överenskommelse och uppdraget sträcker sig fram till våren 2021. Det här är ett perfekt uppdrag för dig som är student och vill ha ett meriterande extrajobb på sidan av dina studier med flexibilitet att jobba hemifrån. Du ska ha möjlighet att jobba 20 timmar i veckan.

Du erbjuds


* Meriterande arbetslivserfarenhet inom administration där du har mycket extern kontakt med internationella leverantörer
* Självständigt arbete med eget ansvar
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer till exempel att:


* Uppdatera och underhålla materiallistan för varje produkt
* På varje artikel få in en ”Declaration of Conformity”, ett dokument där tillverkaren av en produkt intygar att produkten uppfyller de krav som ställs i relevanta EU-direktiv


VI SÖKER DIG SOM
* Kan jobba 20 timmar i veckan fram till våren 2021


* Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då engelska används i alla kontakter med leverantörer


Vi ser det som meriterande men inte ett krav om du:


* Har ett tekniskt intresse gärna inom materialkemi
* Har arbetat administrativt tidigare


Som person är du:


* Noggrann
* Initiativtagande
* Självgående


Övrig information


* Start: Oktober
* Omfattning: Deltid, 20h/v
* Placering: Stockholm, Jönköping, Göteborg eller Karlstad
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2020
  • Ansök senast: 15 oktober 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


14 maj 2024