OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett tekniskt intresse och är vill arbeta som administratör? Då kan vi ha en spännande tjänst för dig!
Vi på ProfessionalConsulting söker en teknisk administratör till en av våra attraktiva uppdragsgivare i Ludvika. Du kommer att bli anställd av oss på ProfessionalConsulting och uthyrd som konsult till vår kund som är ett stort, välkänt och internationellt företag inom kraft- och automationsteknik i Ludvika.
Till en av deras enheter söker vi nu en adminitratör med teknikst intresse som kommer arbeta med att hålla reda på delar och dokument inom ett leverantörsprojekt. Detta innebär att du kommer vara ansvarig för cheklistor men du kommer även behöva kontakta olika personer för att få din input. Vidare kommer du att medverka vid uppdateringar av ritningar och recensioner, exempelvis antal enheter som ska köpas eller antal kablar som behövs.
Uppdraget kommer att starta omgående och pågå till 18 februari 2015 med eventuell chans till förlängning. Arbetstiden är förlagd kontorstider måndag till fredag.
För tjänsten söker vi dig som har en relevant bakgrund både vad gäller utbildning och arbetslivserfarenhet. Du har ett tekniskt intresse, är ordningsam, strukturerad och stresstålig. För att lyckas i rollen som teknisk administratör tycker du om att arbeta i team och du har goda kunskaper i MS Office. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Det är meriterande om du har körkort, det är dock inget krav.
Stämmer beskrivningen in på dig? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!