OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Ledig tjänst!
Vi söker omgående en administratör med tekniskt intresse till en av våra kunder i Hallonbergen, Sundbyberg. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till vår kund för detta uppdrag som är på heltid och inledningsvis pågår tom årsskiftet. Det finns god möjlighet till förlängning av uppdraget. Du kommer i denna tjänst arbeta med att administrera tekniska ändringsärenden och kommer i ditt dagliga arbete ha kontakt med ingenjörer. Du kommer skapa standarblad för artiklar och komponenter som kommer finnas tillgängliga för kundens inköpsavdelning. Denna tjänst fungerar som ett kvalitetsfilter och det är viktigt med god kommunikation i det dagliga arbetet med ingenjörerna. Du kommer arbeta tillsammans med fem andra personer i en social och öppen miljö.
Vem är du?
I denna tjänst ligger tyngdpunkten på att du som person är noggrann och har ett tekniskt intresse. Vidare har du ett eget driv och är självgående i ditt arbetsförfarande.
Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta med orderadministration, siffror och/eller annan administration. Har du utbildning som ingenjör är det meriterande men det är inget krav. Dina språkkunskaper i svenska och engelska är goda då de standardblad du kommer skapa skrivs på både svenska och engelska. Office-paketet behärskar du väl, speciellt word. Kunskaper och erfarenhet av att arbeta i Sharepoint och PDMLink är ett plus.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Vill du veta mer?
Urval och presentation till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Caroline Lyngen, 08-652 33 13, eller på
Välkommen med din ansökan redan idag!