OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Academic Work söker på uppdrag av vår kund en teknisk administratör, nu har du chansen att få in en fot på ett stabilt företag inom installation och service! Det är en bred och varierad roll där du får ta mycket eget ansvar och driva ditt arbete framåt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du som söker är strukturerad och kommunikativ. Det är ytterst meriterande om du har bakgrund som elektriker eller erhåller relevant branschkännedom. Det primära behovet är omgående till och med slutet av Juni, med goda möjligheter till förlängning förutsatt att samarbetet fungerar bra. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland.
Det är en organisation med en tydlig vision att skapa smarta och hållbara installationer som får byggnader att fungera och människor att trivas, detta blir möjligt tack vare nära och lokala samarbeten och en stark organisation i ryggen gör det möjligt!
I rollen som teknisk administratör så kommer du tillhöra ett team på 4-5 personer, som idag består av en administratör, projektledare och filialchef. Det är en bred och varierad roll där dina arbetsuppgifter främst kommer vara av administrativ karaktär och utföras på kontoret, har du erfarenhet från branschen så kan även andra mer tekniska arbetsuppgifter förekomma.
Du erbjuds
* En arbetsplats som har ett öppet och gott arbetsklimat där alla medarbetare bidrar till att utveckla företaget framåt
* En varierad roll med goda utvecklingsmöjligheter
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för dokumentation och underlag, så som riksinventeringar, egenkontroller vid projektstart och sammanställningar av drift- och skötselmanualer i projektens slutskede
- Assistera vid tidsbokning av t.ex. service på arbetarnas bilar
- Beställning av material och arbetskläder
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket god datorvana
- Har goda kunskaper i Svenska, såväl i tal som skrift då det används i det dagliga arbetet
Vidare är det ytterst meriterande om du kunskap inom el.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du som söker är:
* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Samarbetsvillig, sätter laget före jaget
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, primärt behov till 29/7 2022 med goda förutsättningar till förlängning förutsatt att samarbetet fungerar bra
* Placering: Sundsvall
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231