OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kund söker vi en 'Teknisk adminstratör'
Uppdragsbeskrivning
Stödja det tekniska leveransteamet med olika uppgifter, t.ex. dokumentation av låg nivå design (nätverksdiagram), beställning av hårdvara, administration i våra hanteringsverktyg. Rollen i sig är inte den mest tekniska i teamet. Det är mer en administrativ roll, men teknisk förståelse och intresse är önskvärt.
Vem är du
Team player
Självgående – kan ta egna initiativ.
Skallkrav
Detaljorienterad och pålitlig – bra på administration.
Strukturerat arbetssätt
Erfarenhet av att arbeta i olika IT-system och Office-applikationer (t.ex. Outlook, Excel)
Flytande i svenska och engelska
Kunskap inom nätverk
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.