Teknisk coordinator till mindre svensk bank

Teknisk coordinator till mindre svensk bank

Arbetsbeskrivning

Vi är nu på jakt efter en teknisk och serviceminded person till ett välkänt skandinaviskt företag för ett uppdrag på nio månader med start i januari. Här kommer du arbeta med felsökning, testning och mycket mer i en bankverksamhet.

OM TJÄNSTEN
I den här rollen kommer du ingå i en gupp med fyra kollegor där alla har rollen som Business Support. Ni har gemensamt ansvar för supporten och ingår i företagets bank- och finansavdelning. En av kollegorna ska gå på föräldraledighet under nästa år och du kommer då komma in och stötta upp i teamet från januari till slutet av augusti.

Vi är ute efter en person som har ett tekniskt intresse och noggrant arbetssätt. Samarbete kommer vara viktigt i rollen och man får inte vara rätt att fråga när man behöver hjälp, dina kollegor kommer finnas vid din sida under upplärningen.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Ni kommer att arbeta enligt ett veckoschema som gruppen använder för att fördela arbetet. Du kommer att ansvara för supporten en vecka i taget och hantera tekniska ärenden som kommer in via ärendeportalen. Dessa ärenden är endast interna och inte från externa användare.

Dina arbetsuppgifter inkluderar också att delta i avstämningsmöten i gruppen, kontrollera inläsningen av filer och säkerställa att alla filer har kommit in. Du kommer att hantera många olika typer av fakturering och kontrollera att de har utförts korrekt.


* Gå igenom de dagliga filerna och säkerställa att alla filer har läst in i de olika systemen
* Övervaka faktureringen för att säkerställa att den har gått ut korrekt och att allt tekniskt ser rätt ut, även om själva faktureringen hanteras av ekonomifunktionen
* Svara på interna frågor från verksamheten, till exempel varför ett konto inte fungerar eller varför någon inte kan logga in. Ofta kommer dessa frågor från den interna kundserviceenheten
* Utföra tester, såsom att kontrollera hur VISA-kortet fungerar, skapa testkunder och beskriva testfall enligt tydliga instruktioner
* Arbeta i en rad olika äldre IT-system


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i Excel och office-paketet
- Har god systemvana och är van att arbeta i ett flertal olika system
- Pratar och skriver svenska och engelska flytande
- Har en teknisk utbildning från gymnasiet eller högskola

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av att arbeta att arbeta med bankkort
- Kunskap om banksekretess

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Analytisk
- Initiativtagande
- Samarbetsförmåga
- Nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 5 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Junior SRE

Junior SRE

9 januari 2025

9 januari 2025