OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund, Dun & Bradstreet söker vi nu två Kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret i Solna. Kandidaterna vi söker ska ha en hög känsla för service, vara lösningsorienterade samt besitta en förmåga att kunna hantera olika system parallellt.
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.
Om tjänsten
I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan D&B och kunden, som i detta fall främst är privatpersoner. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon och via mail. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör personliga kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.
Vi söker dig som
Vi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
Det är meriterande om du
Har tidigare erfarenhet av arbete med support i någon av följande branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, Långsiktigt
Placering: Stockholm, Solna
Arbetstiderna kommer att vara måndag till fredag mellan 08.00-17.00, där du även kan arbeta remote vissa av arbetsdagarna. Det finns goda möjligheter att bli förlängd/överrekryterad på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Välkommen med ansökan!