Teknisk Customer Service Agent till företag i Karlstad!

Teknisk Customer Service Agent till företag i Karlstad!

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ledande i Norden på mobilteknologi för arbetsplatsen. Genom hårdvara, mjukvara och paketerade tjänster hjälper de kunder att dra nytta av fördelarna med mobilitet och förbättrar arbetsdagen för anställda och organisationer runt om i Norden. Vi söker nu nya talanger som vill vara med och stärka upp och växa med deras team. Vill du vara med på resan i ett expanderande bolag så är detta rätt tjänst för dig!

OM TJÄNSTEN
Området för Customer Service hos vår kund växer och vi söker nu ytterligare stjärnskott till deras team. I dagsläget arbetar det åtta personer i Customer Service varav sex stycken arbetar och ansvarar för support och kundtjänst.

Vår kund lägger stor vikt vid att bygga en värderingsstyrd organisation och Du förväntas att leva enligt och föregå med gott exempel enligt deras värderingar: Accountable, Respect, Open Minded, Challenger – Together we are Team Players

Du erbjuds


* Möjligheten att bli en del av ett innovativt företag som är inne i en tillväxt- och förändringsresa! Om du som person vill få chansen att påverka framtiden så är det här rätt tjänst för dig.
* Att bli en del av ett passionerat och engagerat team som ständigt utmanar sig själva och strävan att hela tiden överträffa kundens förväntan. Vår kund erbjuder en flexibel arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik!


ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Customer Service Agent är din huvudsakliga arbetsuppgift att supportera slutkunder gällande mobilitetstjänster (first line support). Du kommer att arbeta med att:


* Ta emot och hantera olika ärenden både via telefon och mail där de vanligast förekommande är växeltelefoni, operatörsärenden såsom exempelvis porteringar samt service av mobiltelefoner.
* Alltid leverera hög service gentemot kunder och arbeta med att förbättra kundnöjdheten.


VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet från servicebranschen där du haft kontakt med kunder antingen via telefon och mail eller personligen.


* Har mycket goda kunskaper i svenska samt goda kunskaper i engelska.
* Har ett stort tekniskt intresse.


Det är meriterande


* Om du har arbetat i en liknande teknisk Customer Service-roll och arbetat med växel- eller operatörstjänster.


Som person är du


* Ansvarstagande
* Flexibel
* Relationsskapande


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse.
* Omfattning: Tillsvidare med tillämpad provanställning.
* Arbetstid: 8.00 – 17.00.
* Placering: Karlstad.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2021
  • Ansök senast: 10 april 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024