OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett världsledande familjeföretag inom industriell automation med innovativa och inspirerande produkter och lösningar för olika branscher.
De kan erbjuda dig ett stimulerande arbete i ett internationellt, framgångsrikt företag med goda möjligheter att utvecklas.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för vår kunds räkning en driven Industry Manager med erfarenhet av fastighetsautomation.
Vår kund är ett internationellt, framgångsrikt företag som har ett nära samarbete med moderföretaget i Tyskland. Du kommer att få vara med att bygga upp en ny verksamhet i en helt ny roll och bli en del av ett innovativt team med de senaste lösningarna inom intelligent fastighetsautomation.
Om tjänsten:
I rollen ansvarar Du för att analysera och driva vår kunds försäljning framåt inom fastighetsautomation. Du kommer även att arbeta med affärsutveckling.
Placeringen på denna tjänst är i Stockholm och som Industry Manager hjälper du kunden att identifiera deras behov och föreslå innovativa lösningar. Du kommer att ges stort utrymme att driva nya affärsmöjligheter och utveckla befintliga kunder.
Fokus på bearbetning kommer att ligga på att specificera våra lösningar hos rätt intressenter.
Du arbetar i ett team som ansvarar för marknad- och säljplan och använder din analytiska förmåga, tekniska kompetens och kreativitet för att bygga ihop lösningar till kunden med den senaste tekniken inom fastighetsautomation.
Den största delen av bearbetningen av kunder kommer vara i Stockholmsområdet.
Din profil
Vi söker dig som har en teknisk utbildning gärna med inriktning mot automationsteknik eller styr- och reglerteknik. Några års erfarenhet av försäljning alt. teknisk konsultation inom fastighetsautomation är också en viktig erfarenhet för att lyckas i tjänsten.
Din personlighet präglas av stort driv och engagemang. Du är utåtriktad, självgående och öppen för att lära dig nya lösningar. För att lyckas i tjänsten är det även viktigt att du är strukturerad och serviceinriktad med en tydlig kommunikativ förmåga. Ett krav är goda kunskaper i svenska och engelska språket så väl muntligt som skriftligt, B-körkort är också ett krav.
Välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare
Sista ansökningsdag
Välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterare
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111