Teknisk förvaltare med erfarenhet av bygg- och installationsteknik, Stoc...

Teknisk förvaltare med erfarenhet av bygg- och installationsteknik, Stoc...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 95%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en Teknisk förvaltare. Som Teknisk förvaltare är du ett stöd till områdeschefer, kommersiell förvaltare och kundförvaltare i tekniska frågor. Du arbetar också på uppdrag av områdescheferna i ombyggnads- och i underhållsprojekt samt vid underhållsplanering och lokalanpassningar.

Arbetsuppgifter:

- Undersöka och beställa åtgärd vid fuktskador, initiera, utreda och bereda inriktnings- och beslutsunderlag för underhålls- och ombyggnadsprojekt samt lokalanpassningar.
- Delta och i förekommande fall ansvara för arbetet med framtagande av inriktnings- och beslutsunderlag till underhållsprojekt.
- Agera beställarstöd åt områdeschef/distriktschef vid ombyggnadsprojekt, planerat underhåll och större lokalanpassningar.
- Stödja förvaltare och områdestekniker i tekniska frågor.
- Vara delaktig vid större ombyggnadsprojekt och nyproduktion.
- Hantera myndighetsbesiktningar inom distriktet.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleingenjör med byggnadsteknisk inriktning, alternativt motsvarande kunskaper och erfarenheter.
- B-körkort.
- Flerårig erfarenhet av och god kunskap om fastighetsförvaltning.
- God kunskap om bygg- och installationsteknik.
- Erfarenhet av projektledning alternativt beställarfunktion.
- Förhandlingsvana och kunskap om entreprenadjuridik.
- Kunskap om myndighetskrav gällande fastigheter, det så kallade fastighetsägaransvaret.


______________________

Hur du kommer vidare



- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 3 december 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare

25 november 2024

Underhållsansvarig

Underhållsansvarig

24 november 2024