Teknisk förvaltare med förhandlingsvana och kunskap om entreprenadjuridi...

Teknisk förvaltare med förhandlingsvana och kunskap om entreprenadjuridi...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. x månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Teknisk förvaltare med förhandlingsvana och kunskap om entreprenadjuridik. Som Teknisk förvaltare är du ett stöd till kundens områdeschefer, kommersiell förvaltare och kundförvaltare i tekniska frågor. Du arbetar också på uppdrag av områdescheferna i ombyggnads- och i underhållsprojekt samt vid underhållsplanering och lokalanpassningar.

Arbetsuppgifter:

- Initiera, utreda och bereda inriktnings- och beslutsunderlag för underhålls- och ombyggnadsprojekt samt lokalanpassningar.
- Delta och i förekommande fall ansvara för arbetet med framtagande av inriktnings- och beslutsunderlag till underhållsprojekt.
- Agera beställare åt områdeschef/regionchef vid ombyggnadsprojekt, planerat underhåll och större lokalanpassningar.
- Stödja övriga förvaltarroller och områdestekniker i tekniska frågor.
- Vara delaktig vid större ombyggnadsprojekt och nyproduktion.
- Hantera myndighetsbesiktningar.
- Stötta Områdeschefen avseende fastighetsägaransvar.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Högskoleingenjör med byggnadsteknisk inriktning, alternativt motsvarande kunskaper och erfarenheter.
- B-körkort.
- Flerårig erfarenhet av och god kunskap om fastighetsförvaltning.
- God kunskap om bygg- och installationsteknik.
- Erfarenhet av projektledning alternativt beställarfunktion.
- Förhandlingsvana och kunskap om entreprenadjuridik.
- Kunskap om myndighetskrav gällande fastigheter, det så kallade fastighetsägaransvaret.
- tillgång till egen bil


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 9 maj 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare

8 januari 2025

Fastighetsutvecklare

7 januari 2025

Teknisk förvaltare

Teknisk förvaltare

2 januari 2025