Teknisk förvaltare till komplext infrastrukturprojekt, Stockholm

Teknisk förvaltare till komplext infrastrukturprojekt, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en ägarrepresentant som kommer att ha ansvaret för funktion, säkerhet och värde. Kunden är mottagare av ny och ombyggd infrastruktur, och ansvarar för anläggningsdokumentation/handlingar.

Kunden ansvar för avtalsuppföljning samt uppföljning och kontroll av utförande i anläggningen. Du kommer att ingå i ett team där arbetsspråket i såväl tal och skrift sker på svenska.

Arbetsuppgifter:

- Bygg- och projektledning.
- Granskning av handlingar (MF, ritningar m.m.)
- Granskning av fakturor.
- Upprätta tidplaner, budgetar och prognoser, samt uppföljning av dessa.
- Planera, leda och delta i förvaltningsmöten, byggmöten, samordningsmöten m.m.
- Följa upp anläggningens störningar, och verka för åtgärder som ökar anläggningens tillförlitlighet.
- Analysera reinvesteringsförslag, samt prioritera vilka reinvesteringar som skall utföras inom givna ekonomiska ramar.
- Upprätta projektbeställningar.
- Leda arbetet med förvaltningsplaner.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Civil eller högskoleingenjör.
- Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av projektledning inom anläggning och/alternativt BEST.
- Minst 2 års tidigare erfarenhet i rollen som förvaltare.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Inneha minst TRI TUB kat X9.
- Minst 2 års erfarenhet av produktion samt planering av arbete i spårmiljö.
- Certifierad i Betong klass 1.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Självgående
- Lösningsorienterad
- Noggrann
- Stresstålig
- Effektiv
- Samarbetsorienterad
- God kommunikationsförmåga
- Goda kunskaper i MS Office


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 12 maj 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Ekonom till valnämndens kansli

Ekonom till valnämndens kansli

20 november 2024

Accounting  Specialist / SAP experienced ++

Accounting Specialist / SAP experienced ++

18 november 2024

Ekonom

Ekonom

18 november 2024

Ekonom till ekonomiavdelningen

18 november 2024