OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För en kunds räkning söker vi nu en senior teknisk förvaltare för ett konsultuppdrag i Stockholm. Uppdraget är på heltid och förväntas starta per omgående.
Om uppdraget
I rollen som Teknisk förvaltare hos vår kund ansvarar du för att säkerställa lagefterlevnad kopplade till fastighetsägaransvar. Dessutom planerar och koordinerar du underhållsaktiviteter för att bibehålla höga standarder för fastigheten. Du hanterar olika avtal relaterade till fastigheten och ser till att alla parter uppfyller sina åtaganden. Ytterligare ansvar inkluderar övervakning och organisering av yttre underhållsaktiviteter för att säkerställa fastighetens övergripande välmående.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
- Hantering av myndighetskrav och därtill kopplade åtgärder
- Leverantörsuppföljning och fakturahantering
- Planera och prioritera fastigheternas underhåll på ett affärsmässigt sätt
- Kontinuerlig uppdatering av underhållsplan
- Intern beställare av underhållsprojekt till projektavdelningen i enlighet med fastställd budget
- Självständigt hantera mindre underhållsåtgärder genom avrop mot ramavtal
- Nära samarbete med andra enheter och avdelningar för att nå företagets övergripande mål
- Bistå förvaltningsområdeschef vid budgetering och prognosarbete
- Samordning av avtal samt säkerställa att företaget arbetar i enlighet med gemensamma processer
- Utveckling av arbetssätt inom teknisk förvaltning
- Hantera garantiärenden
Övrigt:
Period: 04 dec 2023 till och med 31 mar 2024 med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid
Om Dig
Vi letar efter dig som har en relevant teknisk eftergymnasial utbildning, och om du dessutom har en högskoleutbildning är det meriterande. Vi förväntar oss att du har flerårig erfarenhet inom fastighetsförvaltning, särskilt inom teknisk förvaltning och byggprocessen. Det är även ett krav att du har erfarenhet av att att driva enklare projekt och därtill hörande entreprenadjuridik.
Vidare är det av stor vikt att du besitter mycket god administrativ förmåga och har en hög kompetens när det gäller att använda olika datorstödsverktyg. Ett B-körkort är ett krav för detta uppdrag.
Ansökan
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund.
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Angela Hanna Kassab på 072-710 82 00.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus