Teknisk Handläggare

Teknisk Handläggare

Arbetsbeskrivning

Som Teknisk Handläggare innebär ditt arbete ett ansvar att ta emot, behandla samt svara på till enheten inkomma ärenden och förfrågningar. Detta arbete genomförs genom att söka och ta avstamp i interna riktlinjer samt gällande normer och lagar.

En viktig del av arbetet är att hålla en dialog med kollegor för att hämta in information och remissa ärenden inför yttranden och svar. Ärenden handlar många gånger om förfrågningar från externa parter till exempel andra myndigheter, entreprenörer eller fastighetsägare.

Vi söker dig med följande kompetens:

Minst 3 års erfarenhet av arbeten inom kraftledning, station eller kabel alternativt annat besläktat elteknisk område
Minst 2 års erfarenhet av handläggning och/eller ärendehantering.
Minst 2 års erfarenhet av uppdrag/arbeten med interna och externa kontaktytor
Minst 2 års erfarenhet av uppdrag där kartor, ritningstolkning varit del av uppdraget på minst 50 % exempelvis användning av GIS-system, AutoCad eller motsvarande.  
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av Office-paketet


Meriterande

Minst 2 års erfarenhet av någon av dessa applikationer ArcGis Pro/ArcGis online, IFS, W3D3, ServiceNow


Anställningen är 100%, tillsvidare med start efter godkänt säkerhetskontroll

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juni 2023

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024