Teknisk Handläggare till Göta Energi

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en administrativ talang med intresse för processutveckling och förbättring av system. Vet du dessutom vad god service innebär och trivs i en roll med varierade arbetsuppgifter? Då kan det vara dig vi söker. Läs vidare och ansök idag.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk handläggare hos Göta Energi ansvarar du för att hantera kunders leverans av el, från säljtillfälle till att kunden kan ta nytta av avtalen. Tjänsten som handläggare hos Göta Energi innefattar omfattande administration i ett högt tempo. Du kommer även att ha daglig kontakt med kollegor på olika avdelningar samt en del kundkontakt för att komplettera information. Din anställning kommer att inledas med enklare arbetsuppgifter för att på sikt ta allt mer ansvar och utmanande ärenden i takt med att du utvecklas i rollen. Det här är en tjänst för dig som vet vad god service innebär och som trivs med att arbeta i en omväxlande miljö med administrativa uppgifter och kundkontakt.

Arbetsuppgifter:
- Arbeta i flera IT-system och hantera administrativa uppgifter
- Utgående samtal för att komplettera uppgifter med kund
- Hantera stora datamängder med precision
- Säkerställa att interna processer är effektiva och håller leveransmål
- Löpande kontakt med Sveriges alla nätbolag

Som handläggare hos Göta Energi blir du del av ett positivt team med olika bakgrund och erfarenheter. Göta Energi erbjuder dig en stimulerande och dynamisk arbetsplats med stora möjligheter till att vara med och påverka ett företag i stark tillväxt. För rätt person finns det möjlighet att på sikt växa inom organisationen samt goda möjligheter att påverka din yrkesmässiga utveckling vidare

För tjänsten som handläggare förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos Göta Energi.


Om företaget
Göta Energi är ett av Sveriges största elhandelsbolag och ingår i Hafslund ASA, en av Nordens största energikoncerner. Det är ett marknadsorienterat bolag med starkt fokus på försäljning. Göta Energi befinner sig i en spännande utvecklingsfas och söker nu fler talanger som vill vara med på en verklig framgångsresa med målet att bli Sveriges mest omtyckta elbolag.

Hos Göta Energi arbetar du i fräscha nyrenoverade lokaler mitt i centrala Göteborg.


Din profil
För att vara aktuell för tjänsten som handläggare hos Göta Energi krävs att du behärskar flytande svenska i tal och skrift, att du har en avslutad gymnasieutbildning samt goda datakunskaper. Du har även erfarenhet inom service. Vi ser det som meriterande ifall du har erfarenhet av IT eller försäljning eftersom du kommer att arbeta i datasystem och vara del av ett företag med starkt fokus på försäljning. Vi ser gärna att du har ett intresse för processutveckling och förbättring av system.

Skallkrav:
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Gymnasieutbildning
- Goda datakunskaper
- Erfarenhet inom serviceyrke

Meriterande:
- Erfarenhet av IT eller försäljning

För att vara framgångsrik i rollen som handläggare tror vi att du har lätt att sätta dig in i nya datasystem, är organisatorisk och trivs med att hantera olika sorters uppgifter. För att trivas i Göta Energis miljö tycker du om att ta ansvar och att arbeta målinriktat med en hög ambitionsnivå. Du är en lagspelare och trivs med att arbeta i team - du är mån om att hjälpa dina kollegor och du bidrar med positiv energi.

Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående eller efter överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstid: 08.00-16.30
Placering: Centrala Göteborg

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka därför in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 maj 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024