Teknisk Handläggare/Ärendekoordinator, Stockholm

Teknisk Handläggare/Ärendekoordinator, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm

- Uppdragslängd: Ca. 12+ månader

- Uppdragsstart: Enligt ök.

- Sista ansökningsdagen: ansök snarast

- Omfattning: 100%

Arbetsbeskrivning

- Handlägga/administrera inkomna ärenden gällande förändringar i kringliggande anläggning, svara på internremisser, svara på frågor från allmänheten.

- Besvara och löpande uppföljning av varje ärende.

- Ansvara för att i aktuellt ärende upprätta svar tillsammans med underhållsingenjörerna/teknikspecialister utifrån det förädlade underlaget.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Utbildning (Kunden kan på begäran kräva in bevis för utbildning eller certifikat):

- Teknisk bakgrund eller utbildning

- Högskole/universitetsutbildning om minst 180hp teknisk utbildning (elteknik, ingenjör, eller liknande)

- Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom kraftledningar/kabelteknik eller jordningsteknik

Kompetens och Erfarenhet:

- Minst 3 års erfarenhet av arbeten inom kraftledning, station eller kabel. Alternativt annat besläktat elteknisk område.

- Minst 2 års erfarenhet av handläggning och/eller ärendehantering.

- Minst 2 års erfarenhet av uppdrag med interna och externa kontaktytor.

- Minst 2 års erfarenhet av uppdrag där kartor, ritningstolkning varit del av uppdraget (minst 50 % av uppdraget ska ha innefattat ritningstolkning/kartläsning) Exempelvis användning av GIS-system, AutoCad eller motsvarande.

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av Office-paketet

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst 2 års erfarenhet av någon av programapplikationerna :

- ArcGis Pro/ArcGis online

- IFS

- W3D3

- ServiceNow

- Minst 2 års erfarenhet av arbeten med jordningsteknik

Önskemål om personliga egenskaper:

- God samarbetsförmåga och initiativförmåga

- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning

- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation

- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende

- Arbetar självständigt och målinriktat

- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter

- Förmåga att arbeta i grupp

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons

- I ansökan anger du ett kravställt timpris

- Lägg in ett CV på svenska i word-format

- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.

- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juni 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Insights Analyst

Insights Analyst

20 november 2024

Analytiker

Analytiker

19 november 2024

19 november 2024

19 november 2024