OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en teknisk[orderadministratör till ett internationellt företag. Du kommer att assistera utsäljarna vid försäljning av automation, driv- och lågspänningsprodukter till nya och befintliga kunder inom regionen.[[ Din roll: * Hålla regionkontoret bemannat och vara tillgänglig för regionens kunder vid förfrågan, försäljning samt offertgivning.[ * [Svara på frågor kring garantier och teknik. * Vara ett stöd för regionens utsäljare vid lösningsförslag, kalkyler, offerter samt uppdatering av CRM system. * Vid behov vara regional backup mot kundtjänst och utföra handläggning av order och orderregistrering i samarbete med den centrala kundtjänsten.[ Din Profil:[ Vi tror att du har en teknisk eller naturvetenskaplig gymnasieutbildning. Det är en fördel om du är tekniskt intresserad. Har du tidigare arbetat med el-konstruktion eller som industrielektriker är det meriterande. Du har tidigare arbetat med kunddatabaser, offerter och avtal. Du har god engelska[i tal och skrift. Som person är du initiativrik, kreativ och kommer med mycket ideer.[Du är även[affärsmässighet, serviceinriktad[och har en god[analytisk förmåga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719