OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett team som bidrar till en mer hållbar framtid? Vi gör detta genom att ta fram framtidens lösningar till industrin och söker dig som vill vara en viktig kugge i steget in i ett mer hållbart samhälle, där elektrifiering är framtiden.
Låter detta intressant? Då vill vi komma i kontakt med dig!
Adigo Drives är en systemintegratör och leverantör av elmotorer, motorstyrningar och HMI-produkter, främst för elektriska fordon och maskiner för den nordiska marknaden.
Vårt fokus, långsiktiga strategi och nära kundsamarbete skapar positiv tillväxt på en expansiv marknad med nya användningsområden. Vårt kundfokus, matchning av produkter och genom att vara i teknikens framkant hjälper vi kunder att snabbt utveckla lösningar som ger konkurrensfördelar och en gemensam positiv utveckling. Genom ständiga förbättringar och motiverade aktiva medarbetare med stort personligt ansvar åstadkommer vi lönsam tillväxt. Bolaget är i en positiv utveckling och nu söker vi dig som vill vara en del av vårt team!
Vi erbjuder dig
- Att bli en del av verklig framtidsbransch där vi bidrar till att ställa om och elektrifiera samhället.
- Ett arbete tillsammans med engagerade och kunniga kollegor som brinner för att göra skillnad.
- Goda möjligheter till personlig utveckling och möjlighet att påverka din arbetsvardag.
- Att vara en del av ett varmt bolag där kollegerna genuint bryr sig om varandra.
OM TJÄNSTEN
Du kommer bl.a. att registrera ordrar, ge teknisk support samt föra dialog med kunder kring beställningar genom mail och telefon. Våra kunder är prioriterade och genom din service är de uppdaterade kring sina beställningar och leveranser. Med ett proaktivt arbete kommer våra kunder känna sig informerade och känna att vi hjälper dem på bästa sätt.
Du kommer också att ha kontinuerlig dialog med produktionen, kundansvariga samt våra leverantörer för att säkerställa att kundens köp hanteras så effektivt och kvalitetssäkert som möjligt.
VI SÖKER DIG SOM
- Är tekniskt intresserad - det är ett plus om du har arbetat med teknik tidigare.
- Har relevant erfarenhet från kundservice och/eller administration. Med fördel har du arbetat med orderhantering.
- God kommunikationsförmåga i svenska och engelska.
- Har en god datorvana. Har du erfarenhet av att jobba i ERP & CRM-system är detta ett plus!
SOM PERSON TROR VI ATT DU
- Är pålitlig och levererar konsekvent enligt överenskommelse. Du är mån om att förvalta bolagets värderingar i det dagliga arbetet.
- Är affärsmässig, lyhörd och trivs med att bygga långsiktiga relationer med människor på alla nivåer.
- Du är kommunikativ och förmedlar information på ett tydligt, konstruktivt sätt i rätt tid och anpassat till målgruppen.
- Du är lösningsorienterad och har en hög känsla för kvalité. Är strukturerad och har ett öga för detaljer.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse.
Placering: Göteborg.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vill du veta mer om tjänsten kontakta John Andersson på john@a-hub.se
Hoppas att vi har fångat ditt intresse!