OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund inom integrationsutveckling och vill arbeta i ett innovativt tekniskt bolag? Ta möjligheten och sök rollen redan idag!
Dina arbetsuppgifter
I din roll som integrationsutvecklare är du med och tar fram integrationslösningar till företagets kunder. Det innefattar tekniska aspekter så som migrering, konfigurering, programmering samt datakommunikation där affärsflöden sätts upp och olika system integreras hos deras slutkund. Projekten och kunder skiljer sig åt och likaså placering. En del projekt genomförs inhouse på företagets centrala kontor, medan andra sker ute hos företagets kunder i Göteborgsområdet. Detta är rollen för dig som vill möta nya tekniker, smarta lösningar och utvecklas hos ett kompetent, familjärt bolag! Inledningsvis ges du utbildning o introduktion av en mer erfaren kollega för att du ska få bästa förutsättningar att lyckas i din roll!
Om företaget
Vår kund är erbjuder konsulttjänster där de hjälper sina kunder med att leverera hållbara och kostnadseffektiva integrationslösningar, baserad på ny modern teknik. På företaget arbetar cirka 15 medarbetare på centrala kontor mitt i Göteborg city. Hos företaget prioriteras du som medarbetare, där aktiviteter gemensamt med personalen genomförs regelbundet. Detta är arbetsplatsen för dig som vill arbeta med integrationslösningar, på ett familjärt bolag, med ny spännande teknik!
Din profil
Skallkrav:
- Relevant utbildning, lägst YH-nivå: Ex. Systemvetenskap eller Datavetenskap.
- Minst ett års erfarenhet av arbete med någon form av integrationsplattform.
- Goda programmeringskunskaper.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande:
- Java
- API kunskaper.
- Jason
- Erfarenhet av databaser.
För att passa i rollen tror vi att du är en teknikintresserad och noggrann person som lockas av en kundnära roll. Du drivs av att ta dig an nya utmaningar och lära dig ny teknik, samt är du en problemlösare som gärna tar egna initiativ!
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående eller enligt ÖK
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt ÖK
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 – 036 12 32
jesper.e@framtiden.com
Tjänstgöringsort
Göteborg
Publiceringsdatum
2020-02-19
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996