Teknisk IT-support för e-handel

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på Nordens mest innovativa och digitala nischbank?

Vi söker dig som vill jobba i en snabbt växande och förändringsbenägen organisation där utveckling och innovativa betalmedel som uppfyller framtidens krav från våra kunder är i fokus. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.

TJÄNSTEN

Affärsområdet Retail som specialiserar sig på e-handel, omfattar betallösningar till handeln i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Holland, Tyskland och Österrike. Genom vår tjänst hjälper vi butiker och e-handlare att kunna erbjuda sina kunder ett av de mest eftertraktade betalsätten i Norden idag med devisen att det ska vara enkelt att handla och betala.

Som teknisk IT-support ansvarar du tillsamman med dina kollegor för den tekniska implementeringen av nya kunder i vårt egenutvecklade system, samt sköter den dagliga supporten och administrationen inom området Merchant. Rollen innebär stort ansvar och möjlighet att påverka då du kommer ansvara och driva större integreringsprojekt.
I det dagliga arbetet ingår att ge hög och kvalitativ service och support, följa upp störningar samt proaktivt arbeta för att utveckla och förbättra vårt samarbete med våra kunder.
Det innebär även att du ansvarar för framtagning av rapporter, underlag och statistik till våra kunder. I rollen ingår även att vara ett internt stöd i organisationen och hjälpa till med kunskap och lösningar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler i centrala Göteborg.

VI TROR ATT DU

Som söker har ett brinnande tekniskt intresse och stimuleras av kundkontakt för att utveckla och förbättra samarbeten. För att lyckas i rollen bör du tidigare jobbat med service och vi ser gärna att du har erfarenhet av att driva kundorienterade projekt. Har du en teknisk bakgrund med erfarenhet av API- integration, SOAP-lösningar eller databassökningar i SQL är det meriterande men inget krav.

Som person är du prestigelös, ansvarsfull, lösningsfokuserad och inte rädd för att hugga i när det behövs. Vidare trivs du med att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö och kan fatta snabba beslut. Du drivs av att förbättra processer och ge förstklassig service. Du bör ha goda språkkunskaper i engelska och svenska, då arbetet innebär mycket kundkontakt via telefon och mail.

ANSÖKAN

Sista ansökningsdag är den 31 maj. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Jonsson (Head of Merchant Services) eller Josef Bosaeus (HR- Partner) på telefonnummer 010- 161 00 00. Ansökningar tas emot nedan

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér

Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg

Anna Selander

Josefine Berglund
0737-120601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Collector Bank
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 20 april 2016

Besöksadress

Östra Hamngatan 24, Göteborg
None

Postadress

Östra Hamngatan 24
Göteborg, 41109

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024