OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår uppdragsgivare är en världens största leverantör av mjukvarusystem inom sin bransch, med kontor ibland annat Sverige, England och USA.Med mer än 10 års erfarenhet av att bygga IT-system är man idag marknadsledande i Sverige.Företaget är dotterbolag till ett amerikanskt företag.Genom ett stort intresse för produkten har företaget erhållit flera nya kunder och behöver därför förstärka deras team med en Teknisk Support Helpdesk till företagets kontor i centrala Stockholm.Arbetsuppgifter: *Ta hand om den interna IT-miljön *Ge tekniskt stöd åt applikationssupporten och helpdesk *Teknisk rådgivning *Analys och felsökning i databasen *Driftansvar *Produktutveckling och test av ny funktionalitet, delta i testarbete. *Ta fram utbildningsmaterial och utföra teknisk utbildning.*Teknisk dokumentation (ta fram manualer) *Kundsupport och användarstöd av systemet och i databasen samt tillhörande applikationer.Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av support och test av programvara.Du har generellt mycket goda kunskaper inom Windows-miljö och i MS SQL samt erfarenhet av scripthantering.Som person är du kundorienterad, självständig och initiativtagande.Det är viktigt att du talar både svenska och engelska väl.Beskrivningen "problemlösningsorienterad gruppspelare" passar väl in på den person vi söker.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Merit Larsson
08-663 71 64
Rekryteringskonsult Merit Larsson
08-663 71 64
Rekryteringskonsult Merit Larsson