Teknisk koordinator

Teknisk koordinator

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett jobb i en dynamisk miljö med varierande uppdrag? Har du utmärkta kunskaper i att hantera dokumentation och avtal samt erfarenhet av att organisera arbete och prioritera därefter? Och naturligtvis, gillar att driva projekt? Då kan detta vara det perfekta tillfället för dig!
Vi söker dig som har arbetat med teknisk administration och support i koordinerande roller och vill jobba som konsult hos oss med placering hos någon av våra högteknologiska kunder i Linköpingsregionen. Det här är ett konsultuppdrag på heltid och du blir anställd av Sigma. Som konsult hos Sigma får du möjlighet att utvecklas genom nya spännande uppdrag och vi har stora möjligheter att erbjuda utvecklande uppdrag över tid. Vi går igenom vem du är och vad du vill - vilka kompetenser, förmågor och drivkrafter du har - och matchar dessa mot något av våra intressanta kunduppdrag.
Exempel på roller vi letar efter
Projektkoordinator
Inköpare/Logistiker
Kravkoordinator

I en roll som denna kommer du att stödja företagets enheter med övergripande samordning. Dina uppgifter kan bland annat innehålla:
Upprätthålla rutiner avseende rapportering och uppföljning samt bistå och genomföra rapportering för funktionens räkning.
Koordinera och organisera projekt som rör funktionens verksamhet.
Koordinera, planera samt hantera funktionens dokumentation.
Ge administrativt stöd på hög nivå till tekniska projekt.
Hantera och samordna inköpsavtal

Baskunskaper
För att lyckas i denna roll tror vi att du har en god förmåga att samarbeta och bygga starka arbetsrelationer. Du har utmärkta organisatoriska färdigheter och förmåga att arbeta under press. Vi ser att du kan hantera ansvar och ta initiativ. Dessutom hoppas vi att du har ett öga för detaljer och är kvalitetsdriven.
För att trivas i rollen som teknisk koordinator är det viktigt att du har:
Utbildning på universitetsnivå eller relevant eftergymnasial utbildning.
Några års erfarenhet av administration, projektledning, och koordinering.
God datorvana och goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Power Point och Outlook).
Utmärkt kommunikationsförmåga i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.

Personliga färdigheter, egenskaper, erfarenhet
Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper, ditt engagemang och din vilja att utvecklas tillsammans med oss på Sigma. För att passa i rollen som teknisk koordinator tror vi att du:
har intresse, vilja och vana att ta till dig ny teknik,
är initiativtagande, noggrann och strukturerad,
är problemlösande, flexibel och kommunikativ.

Eftersom du kommer att arbeta som konsult trivs du också med att samarbeta med många olika människor, i en internationell arbetsmiljö.
Vi erbjuder
På Sigma Technology sätter vi dig som konsult i fokus, vi erbjuder dig goda möjligheter till utveckling och en variation av uppdrag. Vi tror på långsiktighet och vill att du ska trivas hos oss länge! Som konsult på Sigma får du inte bara möjlighet till spännande uppdrag, utan du får även möjlighet att knyta många kontakter både externt och internt. Vi tycker det är viktigt att du trivs på jobbet och att vi får ha roligt tillsammans!
Urval och intervjuer sker löpande, så sök tjänsten idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Andréa Egedal
0706204820
Site Manager Richard Gustafsson
0722504200
Regional Manager Richard Gustafsson
0722504200
Enhetschef Mikael Stenborg

Unit Manager Patrik Almström
0761016880
Johan Edlund

Enhetschef Andréa Egedal

Site Manager Richard Gustafsson

Regionschef Karlstad/Sundsvall Joakim Boes
0706011918
Richard Gustafsson
0722504200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sigma Technology Information AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Lindholmspiren 9
GÖTEBORG

Postadress

Lindholmspiren 9
GÖTEBORG, 41756

Liknande jobb


10 december 2024