OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven och vill vara en värdefull del av vårt team?
Som Teknisk Koordinator kommer du ha en varierad vardag med stora möjligheter att påverka ditt arbete.
Du kommer från en teknisk bakgrund och är otroligt stark i det organisatoriska arbetssättet.
Benvenuto med din ansökan redan idag!
Om företaget
Camozzi Automation AB ingår som helägt dotterbolag i Camozzi Group i Italien som globalt har ca 40 dotterbolag, 25 produktionsanläggningar och ca 4 000 anställda. Den svenska verksamheten har sitt säte i Malmö och omsätter cirka 100 miljoner SEK. Camozzi Automation erbjuder ett omfattande program bestående av produkter, kundanpassade lösningar och utbildning inom industriell automation med målsättningen att öka kundernas effektivitet.
Dina arbetsuppgifter
Som vår koordinator har du den centrala rollen i vår administration, och stöttar alla kolleger så att deras vardag blir så enkel som möjligt. Du har en direkt linje in i teknikavdelningen, är ett bollplank till backoffice och inköp, samt kittet mellan konstruktion och projektledning. Det är viktigt för oss att projekten och vardagen drivs framåt i rätt hastighet. Du kommunicerar även med våra kollegor i Europa där all rapportering sker på engelska.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
- Tillhandahålla teknisk support och lösa problem relaterade till våra produkter och tjänster.
- Vara behjälplig vid reklamationer
- Administrera och koordinera våra projekt
- Ansvara för hantering och uppföljning av våra certifikat
- Planera och följa upp produktionen och produktinköp för vår verkstad.
Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi behöver dig som har relevant teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Du ska känna dig trygg i att tillhandahålla teknisk support och hantera tekniska problem.
Du behöver ha kunskap om administrativa rutiner och systemhantering. Stark organisatorisk- och planeringsförmåga.
Hos oss behöver du ha utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att samarbeta med människor på alla nivåer.
Du ska kunna kommunicera flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Erfarenhet av certifikatförvaltning och kännedom om gällande regelverk är meriterande.
Information och kontakt
Anställningsform: Tillsvidare
Anställningstid: Omgående
Arbetstider: Dagtid, mån-fre
Arbetsplats: Malmö
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tillsättningen sker snarast efter överenskommelse.
Har du frågor om tjänsten? Då är du välkommen att kontakta konsultchef Anjé Galbe på 046 - 540 85 94
Välkommen med din ansökan!
Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se