OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.
Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan?
Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning.
För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt.
Om tjänsten
I rollen som Teknisk koordinator ansvarar du för att ta emot felanmälningar från fastighetsägare, styrelser och boenden i bostadsrättsföreningar. Felanmälningarna kommer in via telefon eller mail och du säkerställer att felet blir åtgärdat i tid. I vissa fall kan du vägleda kunden direkt på telefon men om felet är av mer teknisk karaktär koordinerar du ärendet så att någon av våra tekniker besöker fastigheten.
Gruppen består idag av sex kollegor som arbetar mot alla våra kunder som har teknisk förvaltning. För att säkerställa en god helhetsleverans kommer du ha ett nära samarbete med kollegor som arbetar inom Fastighetsservice och Fastighetsförvaltning. Utöver att ta emot våra kunders felanmälningar arbetar du också med:
- Administrativa arbetsuppgifter som att uppdatera system och register
- Vår kundnöjdhet genom att säkerställa en effektiv leverans med hög kvalité
- Nyckelhantering i samband med att underentreprenör ska besöka våra kunders fastigheter
- Att utveckla effektiva arbetsprocesser inom teknisk förvaltning
Din bakgrund
- Har erfarenhet av exempelvis kundsupport, kundtjänst eller felanmälan
- Har en god systemvana
- Har ett intresse för fastigheter, teknik och drivs av att utvecklas inom området
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Om du sedan tidigare har erfarenhet av att arbeta som fastighetsskötare eller fastighetstekniker ses det som mycket meriterande för tjänsten.
Personliga egenskaper
- Initiativtagande
- Lösningsorienterad
- Serviceinriktad
- Flexibel
- Engagerad
- Kommunikativ
Så ansöker du
Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Karin Börjesson (mailto:karin.borjesson@nabo.se), Talent Partner på Nabo
Placeringsort
Vårt kontor hittar du högst upp i det nybyggda Sthlm 04, bara ett stenkast från Gullmarsplan i Stockholm.