OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: ca. 1,5 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Uppdragsstart: Enl. ök.
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden har under senaste tid fått ökat tryck beställningar och utökningar inom driften och behöver förstärka bemanningen med en koordinerande roll som är sammanhållande för mindre initiativ och aktiviteter.
Uppdraget är att hantera inkomna beställningar/förfrågningar och bereda dessa samt följa dessa igenom leveransprocessen för alla typer av ärenden, vissa enklare andra mer komplexa som involverar andra enheter/teknologier.
Arbetsuppgifter:
- Man leder ett team av seniora tekniker som hanterar den dagliga driften samt utveckling av vissa nya funktioner.
- Detaljering av uppdrag på teknisk nivå.
- Dokumentation.
- Driva specifika initiativ/ärenden i mål.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Eftergymnasial teknisk utbildning
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom serverdrift.
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom IP-baserad kommunikation.
- Minst 10 år tekniskt arbete inom IT.
- Arbetslivserfarenhet av att arbeta enligt ITIL.
- Arbetslivserfarenhet av att arbeta i större organisationer (>400 personer)
- Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 5 års erfarenhet av arbete inom energimarknaden
- Erfarenhet av projektledning
- Genomfört minst ett uppdrag inom statlig myndighet eller verk.
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
- Mycket god samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
- Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
- God förmåga att följa och skapa dokumentation
- Förmåga att arbeta i grupp
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström