OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 20-30%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en Teknisk kravställare med erfarenhet av entreprenadjuridik.
Ett utvecklingsprojekt är startat med syfte att uppdatera och modernisera nuvarande tekniska handbok med utformning och innehåll för att överensstämma med gällande kravställning samt internt och externt arbetssätt.
Arbetsuppgifter:
- Delta och bidra med driv och engagemang på projekt- och förvaltningsmöten, utifrån ett helhetsperspektiv.
- Ansvara för eventuella frågor och input för som kommer via funktionslådan för teknisk handbok.
- Ansvara för uppdatering och omdaning i enlighet med projekt- och förvaltningsmålen för teknisk handbok.
- Uppdatera och utveckla typritningar.
- Omvärldsbevaka för vad som är relevant för detta uppdrag.
- Utgöra teknisk kompetens inom området mark- och anläggningsarbeten i gatu- och parkmiljö.
- Arbeta med utveckling och/eller utredning av den tekniska kravställningen kontra anläggningarnas livscykel (LCC).
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Konsult ska ha minst högskoleingenjörsutbildning inom området bygg och anläggning eller annan utbildning som beställaren bedömer likvärdig.
- Erfarenhet av teknisk kravställning i anläggningsentreprenader
- Erfarenhet av entreprenadjuridik (AB04, ABT 06 och ABK 09)
- Minst tre (3) års erfarenhet från bygg och anläggningsbranschen
- Ska ha erfarenhet av arbete med LCC analyser
- Ska under de (3) senaste åren ha genomfört minst ett (1) uppdrag åt offentligt förvaltning som inbegripit framtagande av administrativa föreskrifter och teknisk kravställning enligt AMA.
- Referenser från ett (1) uppdrag som slutfört under de tre senaste åren
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström