Teknisk kundkoordinator

Teknisk kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag till dig. Just nu söker vi en teknisk kundkoordinator till vår kund inom energi.

Arbetstider kan variera, öppettider är 24h året om. Treskift är aktuellt för denna tjänsten, och beredskap kan förekomma. 

Ansvarsområden
På denna enheten inom Kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Bland arbetsuppgifterna ingår att ta emot och hantera felanmälan, felavhjälpning, tidsbokningar, teknisk support inom våra olika produktområden. Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten. 

Kvalifikationer
Du har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande. För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Kunden har kompetensen och kommer ge dig en lång introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät.

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som fungerar väl tillsammans med andra. Du är duktig på att fatta beslut, ta initiativ och improvisera och prioritera. Vidare har du har ett naturligt kundfokus och vill alltid slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat. Du har tidigare arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus.

Utöver detta krävs det att du behärskar att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024