OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vi erbjuder dig att bli en av oss i vårt duktiga kundserviceteam. Kundservicearbetet innebär att hantera alla typer av frågor som gäller hela Ljusdal Energis verksamhet. Du kommer att möta våra kunder via telefon, mail och besök i kundservice. Du administrerar samtliga tjänster och avtal i våra olika datasystem. Inom bredband kommer du bland annat att arbeta med de tekniska frågorna kring abonnemang, produkter och installation samt teknisk felsökning. Även aktiv försäljning där du ringer upp kunder ingår. Arbetet är stundtals i ett mycket högt tempo.
Vem är du?
För att trivas i denna roll tror vi att du har en teknisk och/eller datautbildning men du kan också ha ett stort tekniskt/data intresse som gett dig motsvarande kunskaper. Du är en driven person som brinner för det sociala samspelet med såväl kund som kollega.
Du värdesätter en god kundkontakt. Du är inte nöjd förrän kunden är nöjd. Du tar egna initiativ och ansvar för ditt arbete. Då en attraktiv arbetsplats är en av våra ledstjärnor är du en stresstålig, säljande och driven lagspelare som bidrar till en positiv stämning bland dina kollegor.
Du har lägst gymnasiekompetens, erfarenhet från kundservice och/eller support samt ett stort tekniskt intresse är ett krav. Då ditt arbete består av att kommunicera med befintliga och blivande kunder är det en förutsättning att du talar och skriver svenska korrekt och obehindrat. Mycket goda kunskaper i engelska samt andra språk är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR- konsult Towe Lööv
0651-760750
070-1903294
HR- konsult Towe Lööv
0651340226
0701903294
Chef Kent Andrén
0651-760750