Teknisk kundservicemedarbetare - 6/3

Teknisk kundservicemedarbetare - 6/3

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Vårt nya, fräscha kontor i centrala Jönköping växer! Är du en person som lockas av problemlösning och att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
Som teknisk kundtjänstmedarbetare åt vår klient inom trädgårdsredskap har du daglig kommunikation med kunder från Sverige och Norge via telefon och e-post/chatt. Du skapar kundnöjdhet genom att vägleda och svara på kundens frågor som avser det kontrakt vi som företag har ingått med klienten.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 8.00-17.00. Tjänsten inleds med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda bästa möjliga kundservice.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.


Krav
Besitter flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Goda datorkunskaper
Grundläggande kunskaper inom Office-paket
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat tekniskt serviceyrke
Teknikintresse är ett stort plus
Norska språkkunskaper och/eller arbetat i Norge

Vi erbjuder
Heltid med fast månadslön och möjlighet till en prestationsbaserad bonus.
Du får ett par veckors intensivträning baserad på arbetsuppgifterna under stöd av våra ledare och mentorer.
Utöver detta erbjuder vi flera möjligheter att utvecklas inom yrket och vårt konstant växande företag.


Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar – inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser – med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
Läs mer om oss på sitel.com
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid med start 6 mars
Tjänstgöringsort: Jönköping (på plats)
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sitel Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Postadress

Götaverksgatan 8
GÖTEBORG, 41755

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024