Teknisk kundservicemedarbetare till Strömsund

Teknisk kundservicemedarbetare till Strömsund

Arbetsbeskrivning

Jobba som kundservicemedarbetare på Barona i Strömsund
Har du ett teknikintresse och vill arbeta i en kundserviceroll där du får förena nytta med nöja? Vi på Barona söker kundservicemedarbetare till ett nystartat uppdrag med med Nordbutiker (Blimo.se och EvoBike.se). Nordbutiker är ett e-handelsföretag som säljer lätta eldrivna fordon, till exempel el-moped och eldrivna seniorscooters. 

Om tjänsten
Du kommer att på ett effektiv, personligt och proaktivt ge service genom god kunskap och aktivt lyssnande i rätt tid, i rätt kanal och därigenom medverka till mervärde för kunden. Du arbetar med telefon och mejl som ditt främsta verktyg för att kommunicera med kunder. Du kommer att hantera både klassiska kundservicefrågor som "Var är mitt paket" till mer tekniska frågor om produkterna. Arbetet är förlagt under kontorstider på vardagar. Vi arbetar enligt hybridmodellen vilket innebär att du kan jobba upp till 40% hemifrån om du så önskar, när du väl är utbildad och inarbetad i uppdraget.
 
Krav för tjänsten
Du har ett teknisk förståelse
Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska

Meriterande
Tidigare kundservicevana 

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper! Vi söker dig som har en hög kommunikationsförmåga och i din kommunikation med kund är du både pedagogisk och tydlig. Du är lyhörd inför kundens behov och du trivs i att jobba i ett växlande tempo. Du räds inte heller ta initiativ för att göra det lilla extra för kunden. Du drivs av att arbeta mål- och utvecklingsinriktat. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller i butik. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice.
 
Övrig information
Längd: enligt överenskommelse till augusti/september
Omfattning: 20-40h/vecka
Arbetstider: vardagar 8-18
Tidsperiod: efter överenskommelse fram till augusti/september
Placering: Strömsund
 
Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Intresserad?
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se eller Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se
 
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 3 mars 2023

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024