OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker en teknisk helpdeskmedarbetare till deras kontor i Kista.
I den här rollen kommer du att ha central roll i företaget och vara en viktig kontaktyta gentemot våra kunder. Du hanterar supportcase via email och telefon och i ditt dagliga arbete ingår att felsöka och lösa problem hos våra kunder med Microsoft Windows-produkter, stationära och bärbara datorer med tillhörande utrustning, skrivare samt telefoni (IP-telefoni och mobiltelefoni).
Det är viktigt att du som helpdeskmedarbetare har en förståelse för problemet ur kundens perspektiv och kan ge tydliga instruktioner samt att du hittar lösningar på egen hand. Vi ser gärna att du är självgående och har lätt för att ta initiativ och ge förslag till förändringar.
Kravprofil:
- Goda kunskaper i Microsofts programvara, hårdvara, kringutrustning och telefoni
- Kunskaper om Apple-produkter, både hårdvara och programvara.
- Körkort är meriterande.
Du behärskar dessutom engelska och svenska väl i tal och skrift.
Du hittar mer information om tjänsten och ansöker via vår jobbportal: http://www.jobshark.se/public/jobs/view/65?src=ABF
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt.
Om Jobshark
Jobshark är Sveriges nya IT-rekryteringstjänst i molnet. Vi erbjuder en enkel och effektiv lösning för förmedling av de hetaste IT-jobben.