Teknisk kundsupport

Teknisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med i vårt team och utveckla bolaget vidare?

Vi söker nu en teknikintresserad person som skall ingå i vårt tekniska support-team på hel- eller deltid. Tjänsten innefattar ansvar för att vi lever upp till vårt rykte som Sveriges bästa support inom smarta hem-produkter via e-mail och telefon, samt även testning av produkter och ansvar för att hitta nya, intressanta, lönsamma smarta hem-produkter vi kan fylla på vår e-handel med. I rollen hanterar man även intern IT-support och är med och utvecklar vår e-handelsplattform tillsammans med leverantören. Vi är ett tight, sammansvetsat team där alla är lika viktiga för vår gemensamma trivsel och framgång.

Vi söker en person som förutom stort teknikintresse och -kunnande även har förmåga att möta våra kunder via e-mail och telefon och ge ett kundbemötande i världsklass. Vidare är det ett stort plus om man som person är nyfiken, driven och har förmåga att ta initiativ. Finns det el- eller elektronikkunskap i botten är det en fördel. Har du tidigare jobbat i butik med elektronik och kundkontakt är det positivt. Erfarenhet och intresse av hemautomation är ett plus.

Som en del av m.nu har du stor möjlighet att forma din egen vardag och framtid. Det ges stor frihet och ansvar i rollen och du är högst delaktig i vår gemensamma framgång.

Detta är jobbet för dig som verkligen vill bidra och utvecklas i ett företag där framåtanda och teknik står i fokus.

Vi har kontor och lager i Linköping och vi har kollektivavtal.

Skicka din ansökan genom att skriv gärna några rader om dig själv och bifoga CV till info@m.nu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: m punkt nu Sverige AB Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Postadress

Skogslyckegatan 7
Linköping, 58726

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024