OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura. Detta ger både dig och Renz en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Renz Sweden AB ingår i Renz Group koncernen som har ca 880 medarbetare i Europa. Renz grundades år 1925 i Tyskland och är idag marknadsledande med många patenterade lösningar för brevlådor, fastighets- och paketboxar. Företaget använder sig av modern teknik och en känsla för detaljer, som gett dem den ledande position de har på den europeiska marknaden.
Renz produktion befinner sig främst i Polen men har även producerande enheter i Tyskland, Frankrike samt Storbritannien.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Teknisk kundsupport arbetar du dagligen i Renz administrationsverktyg där du hjälper den interna och externa kunden med exempelvis felsökning och kontoadministration. Tjänsten innebär order- och inköpshantering i affärssystemet Pyramid samt att besvara produktfrågor vilket faller sig naturligt för att kunna ge kunden förstklassig support.
I Renz administrationsverktyg förekommer uppgifter såsom:
• Konfigurationshantering
• Skapa och administrera användarkonton till kunder
• Fjärruppdatera mjukvara på produkt
• Enklare felsökning genom att syna loggar
Du kommer att ingå i ett härligt Supportteam om 4 personer som tillsammans jobbar med att ge den bästa kundupplevelsen och med ständiga förbättringar. Naturligtvis kommer du att få en gedigen introduktion till arbetet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Ett tekniskt intresse samt god system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Meriterande: erfarenhet av affärssystemen Pyramid och/eller Jira
För att trivas i rollen tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter samt är en social och kommunikativ person. Därtill sätter du alltid kunden i fokus, anstränger dig för att leverera lösningar och gillar att göra det där lilla extra. Då inkommande ärenden och uppkomna problem är en stor del av vardagen, är det viktigt att du har en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. I och med att ni är ett mindre team, är du hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, teknik, support, teknisk support, customer support, kundsupport 1st line support, heltid, Jönköping, Renz Group, service, kund
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund