Teknisk kundsupport inom dentalbranschen

Arbetsbeskrivning

Har du ett tekniskt kunnande och är en duktig administratör? Vill du ha en spännande och utvecklande tjänst i ett stort och väletablerat bolag? Då är du den vi söker!





Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundsupport kommer du att:

- Ta emot felanmälningar, analysera och registrera dem i deras interna system.
- Ställa kontrollfrågor till kunder baserat på interna checklistor
- Koppla kunden vidare till rätt avdelning och supportperson
- Planera och fördela serviceuppdrag i samråd med deras tekniker
- Ge kunder support gällande tekniska lösningar

Om företaget

Företaget är privatägt och säljer helhetslösningar inom vården, både utrustning och förbrukningsvaror. I Sverige är det ca.100 personer anställa fördelat på tre kontor men företaget finns med en global spridning. Företaget har ett långsiktigt tänk med en nisch som är unik i branschen. Inom företaget finns mycket olika kompetenser, allt från ingenjörer till säljare. Företaget har ett starkt varumärke och är välkända inom sin bransch.

Din profil

Du som söker har en analytisk förmåga, en social kompetens och en hög stresstålighet. Du har en positiv inställning samt en utåtriktad personlighet.

Krav:
- Gymnasiekompetens
- Teknisk arbetslivserfarenhet gärna inom dentalbranschen
- God data och systemvana
- Svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande:
- Duktig administratör
- Kundorienterad

Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor

Ort: Södra Stockholm
Start: Snarast möjligast
Omfattning: Heltid, måndag-fredag 8-16:30
Urval sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 9 september 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


30 oktober 2024

30 oktober 2024

IT Support Specialist till Siemens Financial Services!

IT Support Specialist till Siemens Financial Services!

9 oktober 2024

Senior Support Engineer

29 oktober 2024