Teknisk kundsupport - Ledande Telekomaktör

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en person för en tjänst som teknisk kundsupport åt ett ledande telekombolag i Stockholm. Tjänsten är knuten till en VOIP-baserad lösning som sammankopplar mobil och fast telefoni med central växelfunktionalitet. Eftersom tjänsten är en komplex teknisk lösning kommer du att vara knuten till den tekniska felsökningen som i huvudsak om att analysera felanmälningar samt isolera problemet för vidare eskalering till företagets tekniska specialister Kravprofil - God erfarenhet av kundservice eller support, gärna inom telekom - Gärna erfarenhet av datakommunikation baserad på VOIP/SIP - God allmän systemförståelse - God allmän kunskap om datakommunikation - Du uttrycker dig utmärkt i tal och skrift, även på engelska Du är en pedagogisk och drivande person som trivs i en miljö där du får hjälpa andra människor och som ger dig möjlighet att snabbt sätta dig in i olika problem och bidra till deras lösning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 november 2008
  • Ansök senast: 26 december 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024