Teknisk kundsupport med erfarenhet av snabbmatskedja till företag i Tyresö

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)Ort: TyresöStartdatum: OmgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö.
Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN ROLLDitt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering av reservdelsordrar, serviceuppdrag, uppföljning av orderstatus samt kontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Det ingår även administrativa uppgifter.
Dina arbetsuppgifter:
Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt
Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan
Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt
Hantering av olika sorters returer som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE)
Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen.
Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar
Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka
Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer
Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar
Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen
Löpande kommunikation med övriga avdelningar
Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue

VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner.
Har tekniskt intresse
Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och en god kommunikationsförmåga. Vidare är du även lösningsorienterad och pålitlig.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2024
  • Ansök senast: 27 december 2024

Liknande jobb