OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Bildanalys och Vision har vi haft stor utveckling den senaste tiden med många spännande leverantörer och kunder. Vi söker nu dig med stort tekniskt intresse som vill vara med och utvecklas i vårt team i Tranås. Med ditt engagemang och driv kommer du ansvara för inköp och många kundkontakter!
I rollen blir du ansvarig för inköp & leveransbevakning samt kundsupport. Tjänsten innebär ett omväxlande arbete där du är en viktig länk mellan våra kunder, säljare och leverantörer. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att ta hand om inköp och ansvara för att leveranser kommer på utsatt tid. Du jobbar även med orderregistrering och inkommande samtal som rör innesälj, ansvarar för kundsupportmejlen, registrerar order samt svarar på order- och leveransfrågor. Till rollen hör också uppgifter så som att uppdatera & ändra kundorder samt ha kontakt med speditörer angående leveranser. Externt har du mycket kontakt med både kunder och leverantörer och internt jobbar du tätt med försäljningsavdelningen. Placeringsort för tjänsten är på vårt huvudkontor i Tranås.
Vi söker dig som är riktigt vass på teknik, har ett högt engagemang och en stark drivkraft gällande din personliga utveckling. Du gillar att jobba strukturerat och ha ordning på saker och ting. För att lyckas och trivas i rollen krävs det öppenhet och trivsel i sociala situationer. Har du några års arbetslivserfarenhet ser vi positivt på det. Med en känsla för affärer tillsammans med självständighet och ödmjukhet blir du en värdefull bidragsgivare hos oss. Du hanterar engelska väl i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vårt företag präglas av en positiv anda och du kommer att bli en del av ett härligt team på 16 personer där vi har fokus på affärer och att ha kul tillsammans. Hos oss ges du möjligheten att växa som person och utvecklas inom bolaget.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Ny Position som arbetar med rekrytering av ledande befattningar och specialister. För mer information om tjänsten kontakta Jeanette Boström eller Annika Quennerstedt på 0140-300 25. Du söker tjänsten via denna sida, där du registrerar din CV och kopplar din ansökan till tjänsten. Vi önskar din ansökan senast 6 december.
OEM Automatic AB säljer komponenter för industriautomation. Vi representerar ett 100-tal tillverkare och fungerar som deras säljbolag på den svenska marknaden. Vårt huvudkontor ligger i Tranås och det finns säljkontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå. OEM Automatic har ca 180 medarbetare och är en del av börsnoterade OEM International med verksamhet i 15 länder. Läs mer på www.oemautomatic.se