Teknisk kundsupport / orderadministratör

Teknisk kundsupport / orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är den nya generationens telekomföretag. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi berättar mer om företaget vid en intervju!

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport arbetar du med företagets större kunder där du ansvarar för deras telefoni. Detta innefattar att du tar emot order, orderlägger ärendena och utför enklare eftermarknadskonfigurationer av kundens företagsväxel. Du lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor och tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför. Vidare är du delaktig i förbättringsarbeten och stöttar i andra liknande arbetsuppgifter.

Företaget är inne i en transformationsresa av både teknik och arbetssätt för att bli effektivare. I det här arbetet är hela teamet involverat där ni tillsammans delar idéer och synpunkter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av kundsupport och servicearbete, gärna med externa kunder
• Meriterande: Erfarenhet inom telekom eller teknik
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen motiveras du av att ge en god service, dels till dina kunder men även till dina kollegor. Du känner dig trygg i kontakten med både kunder och kollegor och du är lyhörd för att hitta optimala lösningar för kunden. Du har ett tekniskt intresse och är nyfiken inför nya utmaningar och ser det som möjlighet till att lära dig någonting nytt. Du är en person med positiv inställning och har förmåga att driva ditt arbete framåt och agera snabbt när det behövs.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, kund, support, service, IT, nätverk, felsökning, telefoni, växel, lösningar, uppdrag, heltid, Kalmar

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 12 mars 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024