Teknisk kundsupport / orderadministratör för kommande uppdrag

Teknisk kundsupport / orderadministratör för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 7 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är den nya generationens telekomföretag. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som orderadministratör har du en tudelad roll, där du dels arbetar administrativt med orderläggning, dels arbetar supporterande mot företagskunder. Din uppgift blir att hjälpa kunden i alla lägen genom att analysera, kategorisera och prioritera inkomna beställningar, fakturafrågor, reklamationer och incidenter. Du hanterar ärendena via telefon och mail. Du agerar spindeln i nätet där du utöver att registrera ärendena från kund, även svarar på diverse allmänna frågor och löser ärenden i den mån som det är möjligt eller delegerar vidare till rätt enhet som kan hjälpa kunden.

Du arbetar på ett rullande schema och teamet du tillhör arbetar med molnbaserade telefonväxellösningar där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av dina kollegor och din närmsta ledare.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska

För att trivas i rollen är du flexibel och har lätt för att ändra ditt synsätt och förhållningssätt i arbetet. Du är initiativtagande och trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Vidare trivs du i en social roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även anstränger dig för att leverera en god service till dina kunder.

Övrig information:

Start: 1 mars
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 19 februari 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb