OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ett tekniskt geni? ;-) Vill du ta steget att få dela med dig av din datorvana, och hjälpa kunder med tekniska problem? På Aspias kundservice händer det mycket. Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla fantastisk service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande?
OM TJÄNSTEN
Kundsupporten på Aspia består i dagsläget av ett team på 8 personer där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbete kring processer och rutiner.
VI SÖKER DIG
Som är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna tjänst ser vi att du är tekniskt lagd och kanske till och med har tidigare erfarenhet av system-support. Vidare har vi några krav, som behöver uppfyllas:
• Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift
• Gymnasial utbildning
• Några års arbetslivserfarenhet
•
•
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Workz med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Torsgatan 21, centrala Stockholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar
Ansökan: sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
WORKZ ERBJUDER
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
OM ASPIA
Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på www.aspia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic