OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM ASPIA
Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på www.aspia.se
Vill du vara en del av ett växande företag där du får vara med och påverka rutiner och processer?
Vi söker nu en till kollega till Aspia!
VI SÖKER DIG
Som är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du har ett stort intresse för kundservice och motiveras av att överträffa kundernas förväntningar. För denna tjänst tror vi att du har tidigare erfarenhet av kundservice och det är meriterande om du tidigare har arbetat inom kundtjänst. Vidare är det ett krav att du talar och skriver svenska obehindrat, samt att du behärskar engelska i tal och skrift. Detta då du dagligen kommer att hantera frågor via mail och telefon.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du jobbar i kundsupport teamet som består i dagsläget av 10 personer, med olika roller. Du får även delaktig och ha ett inflytande i processer, samt skapa nya rutiner och ge förbättringsförslag. Sammanfattningsvis ska du:
• Hantera ärenden från interna verksamheten och externa kunder
• Svara på inkommande frågor via mail och telefon
• Administration och handläggning
• Aktiv hålla dig uppdaterad kring alla system
• Påverka och förbättra rutiner och processer
PRAKTISK INFORMATION
Start: Senast 1 september
Omfattning: Heltid, tills vidare hos Workz med 6 månaders provanställning
Arbetstider: 08:00-17:00, med viss flexibilitet.
Arbetsplats: Tillsammans med din grupp sitter du i fräscha lokaler i centrala Stockholm, Torsgatan 21.
WORKZ ERBJUDER
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT VID FRÅGOR OCH FUNDERINGAR
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic