Teknisk Kundsupport till Evondos

Teknisk Kundsupport till Evondos

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en teknisk kundsupport med mixade arbetsuppgifter till Evondos i Uppsala!

Evondos är en ledande aktör inom den växande branschen, läkemedelsrobotar. Ett snabbt växande bolag som idag levererar sin tjänst till över 200 kommuner i Norden. Evondos är branschpionjärer inom både hembaserad robotik och automatiserad läkemedelsdosering. Tjänsten Evondos erbjuder har administrerat över tio miljoner korrekta läkemedelsdoser till rätt person i rätt tid senaste åren!

Vi erbjuder möjligheten att bli en del av ett bolag där du kan växa i rollen tillsammans med Evondos i ett tight team som idag består av två personer. Hög service är en av grundpelarna hos Evondos och du kommer bli en viktig person i detta arbete. Både slutanvändare, kunder och personal ligger i fokus hos företaget och i september blev Evondos även Great Place to Work certifierat vilket visar på ett aktivt arbete för att Evondos ska vara en attraktiv arbetsplats.

I tjänsten som teknisk kundsupport har du en stor bredd av arbetsuppgifter och är även del av den interna supporten. Utöver att ta hand om inkommande samtal från kunder bistår du både projektledare och säljare samtidigt som du har mycket kontakt med kollegor på second-line supporten i Finland.

Arbetsuppgifter: Service till kunder via inkommande samtal
Svara på supportmejlen
Support och analys på distans
Support till projektledare internt
Support till säljare internt
Föra dialog med second-line internt
Beställa material och robotar / hantera utbyte av robotar
Daglig användning av verksamhetssystemet Netsuit – logistik, mm.

Vi söker dig som är:
Lugn, tålmodig och mycket service minded. Jobbet är i hög grad självständigt och det är därför viktigt att du är ansvarstagande och gillar ordning och reda. För att lyckas i rollen krävs ett intresse för teknik samt goda allmänna IT-kunskaper.

Bolaget är fortfarande på en tillväxtresa och rollen utvecklas därmed kontinuerligt. Nya initiativ är mycket uppskattade, så dina idéer är välkomna och värdefulla för Evondos.

Vi tror att du har en teknisk utbildning i grunden alternativt jobbat i en teknisk roll tidigare, exempelvis IT-support. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då det löpande förekommer kontakt med medarbetare i Finland. Det är även meriterande med andra skandinaviska språk, både norska och danska.

Tjänsten är på 30h i veckan plus beredskapstid visa kvällar och någon helg i månaden. Placeringsort är Uppsala.

Evondos erbjuder dig:
Ett spännande och mångsidigt arbete där du får möjlighet att arbeta mot både interna och externa aktörer. Evondos utvecklas i snabb takt och kommer behöva mer kompetens över tid! Därför skapar Evondos förutsättningar för att du ska kunna utveckla dina tekniska färdigheter och växa i rollen tillsammans med bolaget. Allt detta i en företagskultur som präglas av service, engagemang och kvalitet. Där vi tillsammans jobbar mot gemensamma mål.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Evondos med OnePartnerGroup och om du har frågor eller funderingar går det bra att kontakta Karl Nilsson på mailadressen karl.nilsson@onepartnergroup.se. Alla ansökningar behandlas löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum

Låter det här som dig? Välkommen att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Evondos AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2021
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024