Teknisk kundsupport till EXHAUSTO

Teknisk kundsupport till EXHAUSTO

Arbetsbeskrivning

Är du målinriktad som person, trivs med att arbeta självständig och ta ansvar samtidigt som du är en god lagspelare? Har du idag en teknisk roll inom kundsupport eller liknande och är intresserad av en ny utmaning i arbetslivet? Då har vi möjligheten för dig! Just nu söker vi efter en teknisk kundsupport till EXHAUSTOs säljavdelning i Årsta i Stockholm. 

Företaget
EXHAUSTO A/S är en professionell leverantör och samarbetspartner när det gäller ventilationslösningar. Vi utvecklar och tillverkar produkter och system för komfortventilation. Målsättningen är att vara en av de absolut ledande inom området med fokus på hög produktkvalitet, mycket höga verkningsgrader och därmed en energiförbrukning som sätter nya standarder för branschen. 

Rollen
Rollen som teknisk kundsupport är varierad och innehåller såväl administrativa som tekniska arbetsuppgifter. Du kommer att tillhöra den svenska säljavdelningen som består av säljare, kundsupport samt servicetekniker, som du kommer att ha ett nära samarbete med. Följande arbetsuppgifter ingår i rollen: 

•    Ge support till kunder via telefon och e-mail 
•    Ta emot och registrera ordrar  
•    Registrering av offerter i samråd med säljarna
•    Behandling och registrering av returer
•    Fakturering och kreditering
•    Uppföljning av debitlistor och inkasso
•    Uppdatering av kunddatabasen
•    Uppföljning och bokning av transporter
•    Ad hoc uppgifter inom administration

Arbetstiderna är förlagda 08-16:30 måndag till fredag. Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av EXHAUSTO. 

Din profil
För att passa i rollen som teknisk kundsupport ser vi att du har en bakgrund från ventilations- eller grossistbranschen, med en god teknisk kompetens samt erfarenhet av kundsupport och/eller innesälj samt administration. Du ska även ha god systemvana och har du erfarenhet av M3 ser vi det som meriterande. Du ska vara flytande i svenska i såväl tal som skrift samt ha goda kunskaper i danska och engelska. 

Som person ser vi gärna att du är serviceorienterad och målinriktad samtidigt som du har en förmåga att självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs när du har ett nära samarbete med dina kollegor och hjälper gärna till där det behövs stöttning. Vidare är du strukturerad som person, har ett logiskt tänkande och en förmåga att snabbt få en överblick över nya situationer som uppstår i ditt arbete. 

Upplysningar 
Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så vi vill gärna ha in din ansökan redan idag! Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Cindy Hultman på TEMP-TEAM på 040-6110770.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Temp-Team Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2020
  • Ansök senast: 25 december 2020

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024