OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PostNord TPL är den ledande TPL operatören i Norden.
Vi finns på sex orter i Sverige: Stockholm, Norrköping, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Ljungby och har en sammanlagd lageryta på ca 500.000 m². Våra kundsegment är dagligvaror, alkoholhaltiga drycker, bygg och trädgård, läkemedel och hygien, konfektion, elektronik, TV, telekom och däck. Vi erbjuder även kompletta logistiklösningar för e-handeln.
Bli en del av vårt team
Vill du bli en del av vårt team? Vi är 7 medarbetare i teamet som arbetar med kundsupport åt ett antal olika kunder på den ena av våra siter i Ljungby. Vi behöver nu utöka vårt team med 2 tekniska kundsupportrar som ska arbeta med en av våra större kunder inom telekombranschen.
Du har vad som krävs
Vi söker dig som har förståelse för kundens behov, en vilja att utvecklas inom administration och kundsupport. Du har kunskap om eller vilja att utvecklas inom administration av hårdvaru-service. Du förstår kundernas perspektiv i hela hårdvaru-serviceprocessen. Du är lösningsorienterad och kan självständigt driva förändringar/förbättringar med kundens behov i fokus. Du kommer ansvara för det dagliga arbetet, löpande hålla dig uppdaterad rörande processer och flöden, på egen hand kunna prioritera rätt order först. Du ska hålla kunden informerad om problem som påverkar kunden, tex störningar i logistikflöden. Du kommer arbeta med flera olika kontaktytor. Du kommer att arbeta som en länk mellan serviceverkstad, butik, leverantörer samt kunden.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare.
Vi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.Ansök
Vill du veta mer om jobbet så kontakta Per Pettersson på telefon 070-2585418.
För Fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakta-oss/facklig-kontakt/
Vi ser fram emot att höra från dig.